Baja 32 huutokaupasta

  • Nordic Yacht Works
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
Lisää
15 vuotta 7 kuukautta sitten #318 : Nordic Yacht Works
Baja 32 huutokaupasta kirjoittanut Nordic Yacht Works
Juuri tullut sisaan, pankin repo: 1995 Baja 32 Caliber, 2xMerc 454 Magnum MPI eli CE hyvaksynta onnistuu. Pikaisen vilkaisemisen perusteella vene tarvitsee myllytyksen ja vahauksen, mutta muuten peli on ikaisekseen hieno. Koneet kavivat kuten pitaa. Mitaan hintaa ei ole, vene on huutokaupassa. Tarjouksia otetaan vastaan ja esim $15K tarjouksella on olemassa riski, etta veneen saa omaksi. Jos joku kiinnostuu niin selvitan veneesta lisatietoja. Hoidamme koko paketin asiakkaan puolesta Suomeen CE hyvaksyttyna. Tama kerkiaa viela Poker runiin jos toimii nopeasti!! Lisatietoja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai +1-954-801-9315.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
15 vuotta 7 kuukautta sitten #320 : stormyn
Vastaus käyttäjältä stormyn aiheessa Vs:Baja 32 huutokaupasta
Moi! Hinta ei paljon päätä huimaa, onko jossain kuvia ko. pelistä?

PowerQuest 280 Silencer Competition Package "Oh Lucy"

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Nordic Yacht Works
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
Lisää
15 vuotta 7 kuukautta sitten #321 : Nordic Yacht Works
Vastaus käyttäjältä Nordic Yacht Works aiheessa Vs:Baja 32 huutokaupasta
Laitan tanne linkkia kun saan kuvia esille. Liitan tahan ketjuun pari kannykkakuvaa. Hinta siis on toistaiseksi ???. Toi $15K on mun arvaus, mutta varsin todennakoinen kun vertaan aiempia toteutuneita kauppoja. On siella 2005 Donzi 22 ZX tarjolla $22K jos joku kaipaa pienempaa yksikoneista...
Liitetiedostot:

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Nordic Yacht Works
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
Lisää
15 vuotta 7 kuukautta sitten #322 : Nordic Yacht Works
Vastaus käyttäjältä Nordic Yacht Works aiheessa Vs:Baja 32 huutokaupasta
Koneet...
Liitetiedostot:

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
15 vuotta 7 kuukautta sitten #324 : stormyn
Vastaus käyttäjältä stormyn aiheessa Vs:Baja 32 huutokaupasta
Mitä kaikkia kustannuksia jenkkien ostohinnan lisäksi veneeseen tulee lisää ennen kun vene on ajossa suomessa?

Ymmärtääkseni tämä ce-merkinnän saaminen toisinaan hankalaa?:blink:

PowerQuest 280 Silencer Competition Package "Oh Lucy"

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Nordic Yacht Works
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
Lisää
15 vuotta 7 kuukautta sitten #326 : Nordic Yacht Works
Vastaus käyttäjältä Nordic Yacht Works aiheessa Vs:Baja 32 huutokaupasta
Kylla tahan kuluja tulee ostohinnan paalle reilusti ennenkuin vene on laiturissa Suomessa. Muun muassa naiden maksamiseen pitaa varautua: kuljetuspukki, maarahti USA:ssa, satamamaksut USA, shrink wrap, export dokumentit, merirahdit, satamamaksut Euroopassa, viranomaiskulut, CE hyvaksynta, ALV, tullimaksut, satamasailytys jne. tuovat melkoisia kuluja.

Jos nyt saadaan Baja ostettua esim $15K summalla ja ylla olevat kulut ovat suunnilleen $23K (tama vain arviona, voi olla yli tai alle) niin kokonaissumma on arviolta $38K eli tamanpaivan kurssilla vene maksaa Suomeen toimitettuna noin 29,500.00 Euroa. Oheiskulut siis ovat enemman kuin koko vene, mutta useasti nain on halvempien veneiden kohdalla. Onko loppusumma taas Suomessa silti edullinen lienee se ratkaiseva asia. Jos tallaisen Bajan markkinahinta Suomessa on vaikka 40 KEUR ja taman saa 30 KEUR niin silloin hommassa on jarki mukana. Jos taas ollaan 1:1 niin koko rumbaan ei ehka kannata lahtea ellei sitten kotimaassa yksinkertaisesti ole tarjontaa.

Jos vene alkaa kiinnostaa enemman niin laskemme toki kaiken tarkkaan etukateen, ettei mitaan turhia yllatyksia tule eteen. Yllaolevaa voi kuitenkin pitaa aika hyvana ohjenuorana kokonaiskuluista. Useasti asiakkaat haluavat varustaa venetta taalla seka teettaa jotain parannuksia, jotka luonnollisesti nostavat kuluja, mutta ovat tietenkin vapaaehtoisia parantelukuluja. Yleensa tama on jarkevaa johtuen jo halvemmista osista ja ylipaataan osien saatavuudesta. Huutokauppaveneissa tulee lisaksi meidan kulut, jotka ovat 5% ostohinnasta tai halvemmissa veneissa minimi $2,000.00. Tama tosin kattaa kaiken jarjestelyn, veneen kuntotarkistuksen, ostopalvelun, historiaraportit jne jne.

CE merkinnassa ei sinansa ole mitaan ihmeellista. Pitaa vaan tarkkaan tietaa mita voidaan sertifioida ja mita ei. Suurin osa tulliin jaaneista veneista, joille ei saada CE:ta on yksityisten omatoimisesti tuomia vanhoja kaasarikoneellisia veneita, joiden paastot ovat yli rajojen tai ko koneista ei ole hyvaksyttyja paastotodistuksia saatavilla. Karkeana nyrkkisaantona voidaan pitaa, etta lahes kaikki ruiskukoneelliset veneet saadaan CE hyvaksyttya ja osassa tapauksia jopa muutama kaasarimalli kay jos koneesta on olemassa riittavat paastotodistukset. Esim taman Bajan kohdalla tarkistamme viela CE:n koneiden sarjanumeroilla ennenkuin veneesta edes lahdetaan tarjoamaan mitaan. Tarinasta tuli aika pitka, mutta jos vene (tai joku muu vene) edelleen kiinnostaa niin soittele vaikka suoraan +1-954-801-9315 ja kerron tarkemmin kuinka kuvio toimii ja mihin kulut perustuvat. Miikka

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.056 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi