Bravo 1 tai 3 -vetolaitteen alaosa
- jami
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
13 vuotta 11 kuukautta sitten #1514
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Bravo 1 tai 3 -vetolaitteen alaosa kirjoittanut jami
Näyttää siltä, että tulen tarvitsemaan joko ehjän Bravo 3 alaosan "kuoren" tai kokonaisen toimivan ja hyväkuntoisen Bravo 1 alaosan.
Eli jos jollain on myynnissä jompi kumpi niin ota yhteyttä vaikka Prive Mailin kautta.
Eli jos jollain on myynnissä jompi kumpi niin ota yhteyttä vaikka Prive Mailin kautta.
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- jami
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
13 vuotta 10 kuukautta sitten - 13 vuotta 10 kuukautta sitten #1532
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs:Bravo 1 tai 3 -vetolaitteen alaosa
Löytyi rikkoutuneen, mutta vähän käytetyn Bravo3-vetarin osat, joista saadaan tarvittavin uudisosin toivottavasti kasattua entistä ehompi "stern drive" ensi kesäksi...
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Viimeksi muokattu: 13 vuotta 10 kuukautta sitten jami.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- jami
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
13 vuotta 10 kuukautta sitten - 13 vuotta 9 kuukautta sitten #1554
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs:Bravo 1 tai 3 -vetolaitteen alaosa ja yläosa
Taitaa käydä niin, että rakennellaan myös vetarin yläosa uudenmallisilla BravoX -osilla! Tuleepahan sitten vahvempi ja uudenmallinen "swept-back" yläosakin!
Jos mun entinen juuri kunnostettu ja läpikäyty Bravo-vetolaitteen yläosa (vm 1999) kiinnostaa niin ota yhteyttä. Yläosa on ammattikorjaajan läpikäymä ja kuluneet osat (mm. ristinivelet, joitakin laakereita ym.) uusittu ja ulkokuori soodapuhallettu, mutta pitää maalata. Tuo yläosa käy myös Bravo 1 -alaosaan ja silloin välitykseksi tulee 1:1,5, jos alakerrassa on vakiorattaat. Toki se käy myös Bravo 2:een (B2:n välityksistä en tiedä).
Yläosaan saa liitettyä ulkopuolisen perälaudan sisäpuolelle tulevan öljysäiliön, jollainen (uusi) multa löytyy myös...
Jos mun entinen juuri kunnostettu ja läpikäyty Bravo-vetolaitteen yläosa (vm 1999) kiinnostaa niin ota yhteyttä. Yläosa on ammattikorjaajan läpikäymä ja kuluneet osat (mm. ristinivelet, joitakin laakereita ym.) uusittu ja ulkokuori soodapuhallettu, mutta pitää maalata. Tuo yläosa käy myös Bravo 1 -alaosaan ja silloin välitykseksi tulee 1:1,5, jos alakerrassa on vakiorattaat. Toki se käy myös Bravo 2:een (B2:n välityksistä en tiedä).
Yläosaan saa liitettyä ulkopuolisen perälaudan sisäpuolelle tulevan öljysäiliön, jollainen (uusi) multa löytyy myös...
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Viimeksi muokattu: 13 vuotta 9 kuukautta sitten jami.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.042 sekuntia
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Myydään ja Ostetaan
- Moottorit
- Bravo 1 tai 3 -vetolaitteen alaosa