×
Moottori
Thunderbolt IV sytysjärjestelmä
- camaro69
- Kirjoittaja
- Poissa
- Senior Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 56
- Vastaanotettu kiitos 0
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3592
: camaro69
Thunderbolt IV sytysjärjestelmä kirjoittanut camaro69
Toimiiko myös rullanokan kanssa ?
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- JASSO
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 132
- Vastaanotettu kiitos 1
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3594
: JASSO
Hirvas 2hp Yamaha, Donzi zx33
Vastaus käyttäjältä JASSO aiheessa Vs: Thunderbolt IV sytysjärjestelmä
Mulla ainakin toimii isolohkossa. Eihän se kierräkään ajossa kun vitosen.
Hirvas 2hp Yamaha, Donzi zx33
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- camaro69
- Kirjoittaja
- Poissa
- Senior Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 56
- Vastaanotettu kiitos 0
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3595
: camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: Thunderbolt IV sytysjärjestelmä
Löytysköhän keltään nurkista ehjää sytkäboxia ( thunderbolt ) ?
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- camaro69
- Kirjoittaja
- Poissa
- Senior Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 56
- Vastaanotettu kiitos 0
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3598
: camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: Thunderbolt IV sytysjärjestelmä
Tai oisko kellään muuta sytytysjärjestelmää myydä tai suositella
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Feelu78
- Poissa
- Junior Member
- Larson 215 dc
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 22
- Vastaanotettu kiitos 0
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3599
: Feelu78
Originally Posted by phragle:
sometimes spousal units get out of calibration. This can happen if to much lube is applied. It allows them to spin up without the needed friction coefficient. When this happens it allows them to easily over rev and the calibration goes out of whack. When this happens...
Vastaus käyttäjältä Feelu78 aiheessa Vs: Thunderbolt IV sytysjärjestelmä
Vanhan kärjellisen OMC:n jakajan tilalle vaihdoin tollasen,
www.michiganmotorz.com/delco-voyager-marine-electronic-distributor-p-119.html
Ebaystä tilasin hintaa tolle tuli n.500€ tullien ja verojen jälkeen. Noita saa muistaakseni myös Marine Partsilta.
Käynti ja käyntiin lähtö parani huomattavasti ja ei ole kiekkarajotinta, penkissä kierrätettiin 5800 kierrosta ja olis kiertäny enemmänkin.
Varauksetta en voi suositella koska omassa oli ens alkuun sytkämokkula sökö, ennakko oli joko 20 tai 30 astetta. Lähettivät kuitenkin takuuseen uuden mokkulan ja nyt toimii.
Puolan toiminta vielä arveluttaa koska kiekkamittari alkaa flippaa 5krpm kohdalla.
Aattelin sen vaihtaa msd:n tehopuolaan kun näyttäis sopivan suoraan tilalle.
www.michiganmotorz.com/delco-voyager-marine-electronic-distributor-p-119.html
Ebaystä tilasin hintaa tolle tuli n.500€ tullien ja verojen jälkeen. Noita saa muistaakseni myös Marine Partsilta.
Käynti ja käyntiin lähtö parani huomattavasti ja ei ole kiekkarajotinta, penkissä kierrätettiin 5800 kierrosta ja olis kiertäny enemmänkin.
Varauksetta en voi suositella koska omassa oli ens alkuun sytkämokkula sökö, ennakko oli joko 20 tai 30 astetta. Lähettivät kuitenkin takuuseen uuden mokkulan ja nyt toimii.
Puolan toiminta vielä arveluttaa koska kiekkamittari alkaa flippaa 5krpm kohdalla.
Aattelin sen vaihtaa msd:n tehopuolaan kun näyttäis sopivan suoraan tilalle.
Originally Posted by phragle:
sometimes spousal units get out of calibration. This can happen if to much lube is applied. It allows them to spin up without the needed friction coefficient. When this happens it allows them to easily over rev and the calibration goes out of whack. When this happens...
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- camaro69
- Kirjoittaja
- Poissa
- Senior Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 56
- Vastaanotettu kiitos 0
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3602
: camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: Thunderbolt IV sytysjärjestelmä
juu,tuota vähän itekin aattelin
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.051 sekuntia
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Tekniikka
- Moottorit
- Thunderbolt IV sytysjärjestelmä