×
Moottori
Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko
- Juzzi
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
15 vuotta 3 kuukautta sitten #497
: Juzzi
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko kirjoittanut Juzzi
Heippa!
Rupeaa lähestymään uuden motöörin ensi starttaus...jos vaikka perjantaina pamahtais tulille niin lauantaina pääsis hankoon
Mutta sitä ennen...mihin säädetään perusennakko?
...näissä muovipulkissa se laitetaan 7 asteeseen ja sitten vasta kytketään ecu mukaan, mutta mites näissä merkkarin sytkissä?
-Juza
Rupeaa lähestymään uuden motöörin ensi starttaus...jos vaikka perjantaina pamahtais tulille niin lauantaina pääsis hankoon
Mutta sitä ennen...mihin säädetään perusennakko?
...näissä muovipulkissa se laitetaan 7 asteeseen ja sitten vasta kytketään ecu mukaan, mutta mites näissä merkkarin sytkissä?
-Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- s24
- Poissa
- Moderator
- Sea Ray S-24 ???
15 vuotta 3 kuukautta sitten #498
: s24
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Vastaus käyttäjältä s24 aiheessa Vs:Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko
Moi,
Jos sulla on Thunderbolt IV, niin boxit on 20R,HP,22,22A,24,24S merkinnällä varustettuja. Alunperin perusennakko vaihtelee 8`ja 12`välillä, ja boxi antaa
merkinnän verran lisää, eli tehtaan maksimi on 32`. Boxien ennakkokäyrät vaihtelevat moottorin käyttötarkoituksen mukaan, maksimiennakko tulee 3000-5250 rpm kohdalla. Jos T-Bolt V, niin ennakko menee samalla tavalla kuin GM:n pikku HEI:n kanssa.
Jos sulla on Thunderbolt IV, niin boxit on 20R,HP,22,22A,24,24S merkinnällä varustettuja. Alunperin perusennakko vaihtelee 8`ja 12`välillä, ja boxi antaa
merkinnän verran lisää, eli tehtaan maksimi on 32`. Boxien ennakkokäyrät vaihtelevat moottorin käyttötarkoituksen mukaan, maksimiennakko tulee 3000-5250 rpm kohdalla. Jos T-Bolt V, niin ennakko menee samalla tavalla kuin GM:n pikku HEI:n kanssa.
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Juzzi
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
15 vuotta 3 kuukautta sitten #499
: Juzzi
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs:Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko
Ok kiitoksia tiedoista!
...mistäs muuten tuon thunderbolt IV:n ja V:n eroittaa?
Juza
...mistäs muuten tuon thunderbolt IV:n ja V:n eroittaa?
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- s24
- Poissa
- Moderator
- Sea Ray S-24 ???
15 vuotta 3 kuukautta sitten #500
: s24
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Vastaus käyttäjältä s24 aiheessa Vs:Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko
Juzzi kirjoitti:
Thunderbolt V = GM 87-up F-body ym. ulkoisella puolalla oleva jakaja, täsmälleen sama kuin autoissa.
Ok kiitoksia tiedoista!
...mistäs muuten tuon thunderbolt IV:n ja V:n eroittaa?
Juza
Thunderbolt V = GM 87-up F-body ym. ulkoisella puolalla oleva jakaja, täsmälleen sama kuin autoissa.
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.045 sekuntia
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Tekniikka
- Moottorit
- Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko