×
Moottori
Alusarjat
- Moppe
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 139
- Vastaanotettu kiitos 0
- Juzzi
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
15 vuotta 5 kuukautta sitten #427
: Juzzi
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs:Alusarjat
Mites onko näiden alusarjojen kestosta kokemusta täältä pohjolan "murtoveden" alueelta?
Meinaan näitä taitaa saada postikuluineen nykyisin jo aika lähelle rautaisten hintoja...
Mitäs muuten porukka on niistä rosterisista maksaneet?
....kevyt topikin haijäkkaus...
Meinaan näitä taitaa saada postikuluineen nykyisin jo aika lähelle rautaisten hintoja...
Mitäs muuten porukka on niistä rosterisista maksaneet?
....kevyt topikin haijäkkaus...
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- s24
- Poissa
- Moderator
- Sea Ray S-24 ???
15 vuotta 5 kuukautta sitten #428
: s24
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Vastaus käyttäjältä s24 aiheessa Vs:Alusarjat
Stainless Marinen sarjat ovat nimestään huolimatta alumiinia, ainoastaan mutkat ovat rosteria. Pellen 454:n sarjat ostettiin käytettyinä, ja Mach:ssa olleet viisi kautta, ei ongelmia...
Noissa edullisissa käytetään sinkkejä, takuu 2 tai 3 vuotta...
Ei omakohtaista kokemusta, vielä...muilla paitsi Pajalla muutama viikko, toimii kuin tupakki.
Pikkulohkossa noi on hinta/teho suhteelta parhaat, isolohkoon viritysasteesta riippuen saattaisin käyttää jotain muuta...
Stainless Marinen edustaja suomessa FSD-Group, jolla yleensä myös sarjoja hyllyssä, päivän hintaa ei tiedossa.
Noissa edullisissa käytetään sinkkejä, takuu 2 tai 3 vuotta...
Ei omakohtaista kokemusta, vielä...muilla paitsi Pajalla muutama viikko, toimii kuin tupakki.
Pikkulohkossa noi on hinta/teho suhteelta parhaat, isolohkoon viritysasteesta riippuen saattaisin käyttää jotain muuta...
Stainless Marinen edustaja suomessa FSD-Group, jolla yleensä myös sarjoja hyllyssä, päivän hintaa ei tiedossa.
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Juzzi
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
15 vuotta 5 kuukautta sitten #429
: Juzzi
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs:Alusarjat
Jaa että kyljessä lukee hienosti STAINLESS mutta onkin köykämiiniä?
Mites onko ne sisältäkin samanlaisia kuin esim GLM:n sarjat eli ero vain raiserissa?
-J-
Mites onko ne sisältäkin samanlaisia kuin esim GLM:n sarjat eli ero vain raiserissa?
-J-
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Pelle
- Poissa
- Kauppias
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 200
- Vastaanotettu kiitos 0
15 vuotta 5 kuukautta sitten - 15 vuotta 5 kuukautta sitten #430
: Pelle
Vastaus käyttäjältä Pelle aiheessa Vs:Alusarjat
Viimeksi muokattu: 15 vuotta 5 kuukautta sitten Pelle.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- s24
- Poissa
- Moderator
- Sea Ray S-24 ???
15 vuotta 5 kuukautta sitten - 15 vuotta 5 kuukautta sitten #431
: s24
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Vastaus käyttäjältä s24 aiheessa Vs:Alusarjat
Sisältä huomattavasti avarammat kuin GLM, ja riserin "kollektorin" halkaisija pinta-alaltaan 33% suurempi...
Joten kyllä eroa alkaa tulemaan, mutta vasta 400hp + moottoreissa, ja edellyttää jo suoria putkia yläkierroksilla:woohoo:
Tärkeimpänä ominaisutena pidän kuitenkin ns. "dry joint" liitosta sarjan ja mutkan välillä. Liian monta toimivaa moottoria hajonnut vain sen takia, että jos ulkoapäin havaittu ruosteinen vesijälki sarjan ja mutkan liitoksessa, niin se on "VUOTANUT VAIN ULOSPÄIN"...?
Eikä ole aiheuttanut syytä vaihtaa edes tiivistettä, tai tarkistaa todellista tilannetta, vesi männän päällä venttiilien ollessa kiinni on kohtalaisen puristumaton alkuaine:blink:
nimim. Kiertokangen ei kai kuulu olla S-muotoinen alunperin? Ensimmäisen konemontin syy 2000-2001...
www.s-24.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=61
Joten kyllä eroa alkaa tulemaan, mutta vasta 400hp + moottoreissa, ja edellyttää jo suoria putkia yläkierroksilla:woohoo:
Tärkeimpänä ominaisutena pidän kuitenkin ns. "dry joint" liitosta sarjan ja mutkan välillä. Liian monta toimivaa moottoria hajonnut vain sen takia, että jos ulkoapäin havaittu ruosteinen vesijälki sarjan ja mutkan liitoksessa, niin se on "VUOTANUT VAIN ULOSPÄIN"...?
Eikä ole aiheuttanut syytä vaihtaa edes tiivistettä, tai tarkistaa todellista tilannetta, vesi männän päällä venttiilien ollessa kiinni on kohtalaisen puristumaton alkuaine:blink:
nimim. Kiertokangen ei kai kuulu olla S-muotoinen alunperin? Ensimmäisen konemontin syy 2000-2001...
www.s-24.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=61
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Viimeksi muokattu: 15 vuotta 5 kuukautta sitten s24.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.051 sekuntia
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Tekniikka
- Moottorit
- Alusarjat