SIPBC kumppanit
Myynti ja Osto osio (08.01.2010)

Kun laitatte viestiä myynti tai osto osioihin ...

Arriva 2452

  • camaro69
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
7 vuotta 3 viikkoa sitten #3897 : camaro69
Arriva 2452 kirjoittanut camaro69
Oisko kellään kokemusta kyseisestä veneestä tai muuten tietoa, hyvät ja huonot puolet B)

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.137 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi