SIPBC kumppanit
Myynti ja Osto osio (08.01.2010)

Kun laitatte viestiä myynti tai osto osioihin ...

Moottori

Thunderbolt IV sytysjärjestelmä

  • camaro69
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
8 vuotta 10 kuukautta sitten - 8 vuotta 10 kuukautta sitten #3713 : camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: Thunderbolt IV sytysjärjestelmä
Edelleen ois käyttöä Thunderbolt IV boxille tää kesä ajeltu laina boxilla

Puh 050 5963005
Viimeksi muokattu: 8 vuotta 10 kuukautta sitten camaro69.

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 vuotta 10 kuukautta sitten #3714 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Thunderbolt IV sytysjärjestelmä
uusi quicksilver varaosa 750e, käytetty uudempi/pienempi model 250e

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.139 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi