× Moottori

Days of thunder

  • micco
  • micco hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #3808 : micco
Days of thunder kirjoittanut micco
Ostin EMI Thunder pakosarjat. Onkohan näillä jotain vaikutusta kulkupuoleen verrattuna vakiosarjoihin? Mielestäni tähän hintaan pitäisi pakosarjoissa roikkua jo ahtimetkin mutta kaipa tämä on normaalia veneilyharrastusta... :)
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #3809 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Days of thunder
ei niillä nyt kuuhun mennä mutta on niistä apua vakiossakin koneessa jonkunverran. ja jos jotain piristystä on muutenkin luvassa niin kyllähän pakopuolen hengityksen tarve korostuu. isolohko merkkarin 4-1 orkkis alusarjat hukkasivat 420hv koneessa "vain" 13hv versus eagle racingin dynon hooker peltisarjat.

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Feelu78
  • Feelu78 hahmo
  • Poissa
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Larson 215 dc
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #3810 : Feelu78
Vastaus käyttäjältä Feelu78 aiheessa Vs: Days of thunder
OMC:n orkkis liekinsammutin kuristi koko kierros alueen ja 12hv huippuja 400hv pikkulohkossa.

Originally Posted by phragle:

sometimes spousal units get out of calibration. This can happen if to much lube is applied. It allows them to spin up without the needed friction coefficient. When this happens it allows them to easily over rev and the calibration goes out of whack. When this happens...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.069 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi