×
			Moottori		
	
	Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko
- Juzzi
- 
				 Kirjoittaja Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
- 
				  
		Vähemmän
		Lisää
		
			
	
		- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
			
	
						16 vuotta 3 kuukautta sitten				#497
		 :  Juzzi
	
	
		
			
					
Chris Craft Scorpion 210 LS1
					
	
			
			 		
													
	
				Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko kirjoittanut Juzzi			
			
				Heippa!
Rupeaa lähestymään uuden motöörin ensi starttaus...jos vaikka perjantaina pamahtais tulille niin lauantaina pääsis hankoon
Mutta sitä ennen...mihin säädetään perusennakko?
...näissä muovipulkissa se laitetaan 7 asteeseen ja sitten vasta kytketään ecu mukaan, mutta mites näissä merkkarin sytkissä?
-Juza
							Rupeaa lähestymään uuden motöörin ensi starttaus...jos vaikka perjantaina pamahtais tulille niin lauantaina pääsis hankoon

Mutta sitä ennen...mihin säädetään perusennakko?
...näissä muovipulkissa se laitetaan 7 asteeseen ja sitten vasta kytketään ecu mukaan, mutta mites näissä merkkarin sytkissä?
-Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- s24
- Poissa
- Moderator
- 
				  
- Sea Ray S-24 ???
			
	
						16 vuotta 3 kuukautta sitten				#498
		 :  s24
	
	
		
			
					
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
					
	
			
			 		
													
	
				Vastaus käyttäjältä s24 aiheessa Vs:Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko			
			
				Moi,
Jos sulla on Thunderbolt IV, niin boxit on 20R,HP,22,22A,24,24S merkinnällä varustettuja. Alunperin perusennakko vaihtelee 8`ja 12`välillä, ja boxi antaa
merkinnän verran lisää, eli tehtaan maksimi on 32`. Boxien ennakkokäyrät vaihtelevat moottorin käyttötarkoituksen mukaan, maksimiennakko tulee 3000-5250 rpm kohdalla. Jos T-Bolt V, niin ennakko menee samalla tavalla kuin GM:n pikku HEI:n kanssa.
							Jos sulla on Thunderbolt IV, niin boxit on 20R,HP,22,22A,24,24S merkinnällä varustettuja. Alunperin perusennakko vaihtelee 8`ja 12`välillä, ja boxi antaa
merkinnän verran lisää, eli tehtaan maksimi on 32`. Boxien ennakkokäyrät vaihtelevat moottorin käyttötarkoituksen mukaan, maksimiennakko tulee 3000-5250 rpm kohdalla. Jos T-Bolt V, niin ennakko menee samalla tavalla kuin GM:n pikku HEI:n kanssa.
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Juzzi
- 
				 Kirjoittaja Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
- 
				  
		Vähemmän
		Lisää
		
			
	
		- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
			
	
						16 vuotta 3 kuukautta sitten				#499
		 :  Juzzi
	
	
		
			
					
Chris Craft Scorpion 210 LS1
					
	
			
			 		
													
	
				Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs:Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko			
			
				Ok kiitoksia tiedoista!
...mistäs muuten tuon thunderbolt IV:n ja V:n eroittaa?
Juza
							...mistäs muuten tuon thunderbolt IV:n ja V:n eroittaa?
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- s24
- Poissa
- Moderator
- 
				  
- Sea Ray S-24 ???
			
	
						16 vuotta 3 kuukautta sitten				#500
		 :  s24
	
	
		
			
					
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
					
	
			
			 		
													
	
				Vastaus käyttäjältä s24 aiheessa Vs:Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko			
			
				Juzzi kirjoitti:
Thunderbolt V = GM 87-up F-body ym. ulkoisella puolalla oleva jakaja, täsmälleen sama kuin autoissa.
							Ok kiitoksia tiedoista!
...mistäs muuten tuon thunderbolt IV:n ja V:n eroittaa?
Juza
Thunderbolt V = GM 87-up F-body ym. ulkoisella puolalla oleva jakaja, täsmälleen sama kuin autoissa.
Stupid questions? Are there such... The one that you`ve not asked[
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
		Sivu luotiin ajassa: 0.045 sekuntia	
- Olet tässä:
- 
											Etusivu
					
											
							  
- 
											Foorumi
					
											
							  
- 
											Main Forum
					
											
							  
- 
											Tekniikka
					
											
							  
- 
											Moottorit
					
											
							  
- Merkkarin sytkyjärjestelmän perusennakko
