- Viestejä: 200
- Vastaanotettu kiitos 0
MSSA 2015
- Pelle
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Kauppias
-
Less
Lisää
11 vuotta 2 kuukautta sitten - 11 vuotta 2 kuukautta sitten #3242
: Pelle
MSSA 2015 kirjoittanut Pelle
Viimeksi muokattu: 11 vuotta 2 kuukautta sitten Pelle.
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Poissa
- Platinajäsen
-
11 vuotta 2 kuukautta sitten #3243
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: MSSA 2015
näyttää olevan ilmoittautuminen täynnä. lähetään silti :evil: kai saimaassa vettä riittää
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Pelle
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- lauvii
-
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
- Viestejä: 164
- Vastaanotettu kiitos 1
11 vuotta 2 kuukautta sitten #3244
: lauvii
Vastaus käyttäjältä lauvii aiheessa Vs: MSSA 2015
Piti tänäkinvuonna lähteä mutta taas on vene leväällään :pinch:
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Poissa
- Platinajäsen
-
11 vuotta 1 viikko sitten - 11 vuotta 1 viikko sitten #3303
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: MSSA 2015
ei ainakaan mitään kuittausta ole tullut vaikka jälkijunassa ilmoituksen laitoin. listaa on kuitenkin päivitetty ja näyttää että nrolla 70 yks jalostajan hernekeittopurkki(buster) on vaihtunu aavistuksen toisenlaiseen kulkineeseen
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Viimeksi muokattu: 11 vuotta 1 viikko sitten paja.
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- Pelle
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Kauppias
-
Less
Lisää
- Viestejä: 200
- Vastaanotettu kiitos 0
11 vuotta 1 viikko sitten #3305
: Pelle
Vastaus käyttäjältä Pelle aiheessa Vs: MSSA 2015
Ajot jää kyllä ajamatta vene ei valmis
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- zzracing
-
- Poissa
- Jäsen
-
- Sea Ray 290 Sundancer -00
Less
Lisää
- Viestejä: 29
- Vastaanotettu kiitos 1
11 vuotta 2 päivää sitten #3318
: zzracing
" Puita uuniin "
EX:Regal Valanti puolimoottorilla
EX:Sea-Ray S-24 Volvo Penta 350 Magnum
EX:Formula 242 LS 502 Efi magnum / Bravo XR
EX:Wellcraft 265 Antiqua 350cid
Vastaus käyttäjältä zzracing aiheessa Vs: MSSA 2015
Älkää nyt vielä vaipuko onnettomiksi onhan tässä vielä monta yötä saattaa laitteet kuntoon! !
:evil:
Joo Juhis on laittanut 33 scarabin hyväkuntoisen ja toooodella hyvännäköinen laite on kyllä.

T, Teemu
Joo Juhis on laittanut 33 scarabin hyväkuntoisen ja toooodella hyvännäköinen laite on kyllä.
T, Teemu
" Puita uuniin "
EX:Regal Valanti puolimoottorilla
EX:Sea-Ray S-24 Volvo Penta 350 Magnum
EX:Formula 242 LS 502 Efi magnum / Bravo XR
EX:Wellcraft 265 Antiqua 350cid
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.173 sekuntia