- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
Uutta projektia pukkaa:Formula 357
- jami
-
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
15 vuotta 4 kuukautta sitten #1653
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs: Uutta projektia pukkaa:Formula 357
Uudet pohjavanerit tehtiin muistaakseni 12mm koivuvanerista, joka kyllästettiin värittömällä Pinotexilla kahteen kertaan ennen verhoilua. Uusiksi meni kuskin penkin istuin, takapenkki ja konehuoneen kannen eli aurinkotason verhoilupohja, joka tehtiin alkuperäisten useiden verhoiltujen "rimojen" sijasta yhtenäisestä isosta vanerilevystä, johon tehtiin myös yhtenäinen verhoilu. Pysyy näin kosteus paremmin poissa, kun ei ole väliköitä patjassa. Jos haluaa verhoiluun eri värisiä vinyyliraitoja voi niitä ommella yhtenäiseen patjaankin vesitiiviillä saumoilla.
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
15 vuotta 4 kuukautta sitten #1654
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Uutta projektia pukkaa:Formula 357
15mm filmivaneria tuli haettua pari isoa levyä. illalla sirkkeli soimaan :woohoo:
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
15 vuotta 1 kuukausi sitten - 15 vuotta 1 kuukausi sitten #1752
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Uutta projektia pukkaa:Formula 357
kuva1.kuvablogi.com/iso/img3045160.jpg
kuvablogi.com/nayta/prev/img3045159.jpg
osat on saanu hieman uutta väriä...
kuvablogi.com/nayta/prev/img3052073.jpg
kuvablogi.com/nayta/prev/img3052074.jpg
ja joulupukki toi hieman painavamman puulaatikon :lol: lohkot ja kannet vielä uuteen väriin niin alkaa kasaushommat. verhoilutkin olis jo valmiina. ne laitetaan kiinni vasta kun tekniikka on säädöissään ja koeajot tehty.
kuvablogi.com/nayta/prev/img3045159.jpg
osat on saanu hieman uutta väriä...
kuvablogi.com/nayta/prev/img3052073.jpg
kuvablogi.com/nayta/prev/img3052074.jpg
ja joulupukki toi hieman painavamman puulaatikon :lol: lohkot ja kannet vielä uuteen väriin niin alkaa kasaushommat. verhoilutkin olis jo valmiina. ne laitetaan kiinni vasta kun tekniikka on säädöissään ja koeajot tehty.
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Viimeksi muokattu: 15 vuotta 1 kuukausi sitten paja.
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
15 vuotta 4 viikkoa sitten #1753
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Uutta projektia pukkaa:Formula 357
kuvablogi.com/nayta/3055784/
eilen illalla sai lohkot maalia selkään. kannet jäi kesken kun hiekkapuhallin meni särki
:pinch:
eilen illalla sai lohkot maalia selkään. kannet jäi kesken kun hiekkapuhallin meni särki
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
15 vuotta 3 viikkoa sitten #1761
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Uutta projektia pukkaa:Formula 357
kuvablogi.com/nayta/prev/img3061666.jpg
kuvablogi.com/nayta/prev/img3061667.jpg
kuvablogi.com/nayta/prev/img3061668.jpg
nyt olis kannetkin puhallettu ja maalattu. vielä venttiilien tarkistus ja läppäys niin kasaustalkoot voi alkaa :woohoo:
kuvablogi.com/nayta/prev/img3061667.jpg
kuvablogi.com/nayta/prev/img3061668.jpg
nyt olis kannetkin puhallettu ja maalattu. vielä venttiilien tarkistus ja läppäys niin kasaustalkoot voi alkaa :woohoo:
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- jami
-
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
15 vuotta 1 viikko sitten #1790
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs: Uutta projektia pukkaa:Formula 357
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.177 sekuntia