Uutta projektia pukkaa:Formula 357
- paja
- Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
Less
Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten - 4 vuotta 10 kuukautta sitten #3975
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Uutta projektia pukkaa:Formula 357
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 10 kuukautta sitten paja.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: seafinn
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
4 vuotta 10 kuukautta sitten #3976
: paja
ajossa ollut jo monta tuntia. Ei tosin ihan 100% putkeen menny. Öljypumpun pikupin kiinnikkeen murtumisen johdosta molemmat kattilat kävi ylhäällä kesken kauden. Ei kuitenkaan ihan puun takaa tullu että jotain pientä saattaa ilmetä...
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Uutta projektia pukkaa:Formula 357
ajossa ollut jo monta tuntia. Ei tosin ihan 100% putkeen menny. Öljypumpun pikupin kiinnikkeen murtumisen johdosta molemmat kattilat kävi ylhäällä kesken kauden. Ei kuitenkaan ihan puun takaa tullu että jotain pientä saattaa ilmetä...
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: seafinn, JASSO
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Kirjoittaja
- Poissa
- Platinajäsen
-
4 vuotta 10 kuukautta sitten #3977
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Uutta projektia pukkaa:Formula 357
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: seafinn, JASSO
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.156 sekuntia