Chaparral 285 xlc

Lisää
15 vuotta 1 kuukausi sitten #730 : akiky
Vastaus käyttäjältä akiky aiheessa Vs:Chaparral 285 xlc
:( Kyrpii nuo tuollaiset. Mutta saitpahan ainakin hyvän syyn tiputtaa isolohkot sisälle! :P

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • paja
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lisää
15 vuotta 1 kuukausi sitten #731 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs:Chaparral 285 xlc
se o paree unohtaa noi big blokit. ei sellasii perse kestä rakentaa. ja tohon jollaa ne on muutes liian leveitäkin... tai ei ainakaa ihan normisarjoilla mene kun noissa pikkulohkoissakin vakiosarjoilla ei meinaa ees hesari mahtua väliin :P mutta eipä lannistuta tähän. talvi on taas aikaa ropailla ja toteuttaa uusia visioita.

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • paja
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lisää
15 vuotta 1 kuukausi sitten #733 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs:Chaparral 285 xlc
nyt se paatti on sitten kärrillä tuossa pihalla. perät on otettu irti ja alavaihteistossa ei ole ketään kotona tossa vastakiertoperässä. ylävälityksestä otin kannen auki ja totesin siellä olevan hampaiden vielä tallessa. tosin vettäkin oli öljyn sekaan päässyt jonkin verran. en sitte tiedä onko noi SEI kopioperät ihan sekundaa vai oliko vaan huono säkä vai onko ollu liian rajussa käytössä :laugh:

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • paja
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lisää
15 vuotta 1 kuukausi sitten #749 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs:Chaparral 285 xlc
taas olis tätä korutonta tarinaa ameerikanveneharrastuksesta :blush: nyt on moottorikin purettu lähes kokonaan ja sieltä löytyi totaalinen katastrofi. se aikaisemin putkitettu sylinterikin oli kahdesta kohtaa taas halki eli 6 pytty ja 4 sylinteristä puuttui NOIN PUOLET KOKO SEINÄSTÄ! männästä oli jäljellä enää pelkkä laki kahdessa osassa jotka nousi helposti meisselillä ylös,kiertokanki käyrä ku hk:n bluu ja männän helmoista loput lienee ölpäpohjassa.lisäksi noita lohkon seinän palikoita löytyi imukannesta saakka eli voidaan päätellä imuventtiilien ja seetien saaneen kyytiä jonninverran :angry: toiset joutuu kaiken oppimaan kantapään kautta ja tästä lähtien en enää ikinä tee yhtään konetta vanhaan marinelohkoon.ainakaan jos se on ollut raakakierrolla jäähdytetty. tohonkin tietty voi olla syitä muitakin... ehkä se on keittänyt joskus kunnolla tai sitten se vaan oli vanhuuttaan väsynyt. tiedä näitä. niin...ja toi vetarin alapää,niin sieltäkin löytyi sitten pieni halkeama kuoresta keskeltä kylkeä. :woohoo: pari hammasta oli kadonnut ja tosta vaihteensiirtorattaasta oli keskitappi katkennut. eli siis täyttä paskaa sekin,ei tuu kalua enää. kuvia voin laittaa tuhoista näytille myöhemmin.

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • paja
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lisää
15 vuotta 1 kuukausi sitten #750 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs:Chaparral 285 xlc

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
15 vuotta 1 kuukausi sitten #754 : Pelle
Vastaus käyttäjältä Pelle aiheessa Vs:Chaparral 285 xlc
ajajajajaj :woohoo: :(

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.058 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi