- Viestejä: 164
- Vastaanotettu kiitos 1
Veneiden siirtely
- lauvii
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2858
: lauvii
Vastaus käyttäjältä lauvii aiheessa Vs: Veneiden siirtely
Mun vene on 30 Panther, täähän on ihan pikkuruinen lastu jokasuunnasta 34 Scarabin rinnalla. Runkokin suunniteltu aikanaan ihan muihin hommiin 
Sullahan täytyy olla se kaania jo julman pitkä että sinne ison veneen lavalle saa?
Pistä kuvaa vaan tulemaan jos löytyy!
Sullahan täytyy olla se kaania jo julman pitkä että sinne ison veneen lavalle saa?
Pistä kuvaa vaan tulemaan jos löytyy!
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- shoothemup
- Poissa
- Jäsen
-
Less
Lisää
- Viestejä: 29
- Vastaanotettu kiitos 0
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2859
: shoothemup
Vastaus käyttäjältä shoothemup aiheessa Vs: Veneiden siirtely
Se on taas vähän hiinä ja hiinä noi mitat.
Auto on 10m pitkä, 2m saa tulla yli, joten 12m maksimissa ollaan.
Vene on 30' (painaa +4t), uimatason kanssa 9,5m, vetolaitteet lisäksi..
Ei ole mitään järkevää kuvaa vielä.
Auto on kuitenkin tikissä ja katsastettu, ritilä osan perää ja rakenteita
pitää muokkailla.
Auto on 10m pitkä, 2m saa tulla yli, joten 12m maksimissa ollaan.
Vene on 30' (painaa +4t), uimatason kanssa 9,5m, vetolaitteet lisäksi..
Ei ole mitään järkevää kuvaa vielä.
Auto on kuitenkin tikissä ja katsastettu, ritilä osan perää ja rakenteita
pitää muokkailla.
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- lauvii
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
- Viestejä: 164
- Vastaanotettu kiitos 1
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2860
: lauvii
Vastaus käyttäjältä lauvii aiheessa Vs: Veneiden siirtely
Okei. Onhan se aika pitkä ainakin ton kuorman kanssa
No onks se auto rakennettu sitten ihan vaan veneen kuljetusta varten?
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- shoothemup
- Poissa
- Jäsen
-
Less
Lisää
- Viestejä: 29
- Vastaanotettu kiitos 0
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2861
: shoothemup
Vastaus käyttäjältä shoothemup aiheessa Vs: Veneiden siirtely
Kait se alunperin ollut kaivuria varten, nyt tehdään pelkästään venettä varten
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- japponen
-
- Poissa
- Täysjäsen
-
- SeaRay Pachanga 22, 7.4/Bravo-1
Less
Lisää
- Viestejä: 41
- Vastaanotettu kiitos 1
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2867
: japponen
Vastaus käyttäjältä japponen aiheessa Vs: Veneiden siirtely
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- lauvii
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Kultajäsen
-
Less
Lisää
- Viestejä: 164
- Vastaanotettu kiitos 1
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2868
: lauvii
Vastaus käyttäjältä lauvii aiheessa Vs: Veneiden siirtely
Varmaan vetää mitsu tommosta venettä aika vakaasti. Ei taida jenkkikärry olla kilvissä?
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.160 sekuntia