SCARAB 22

Lisää
5 vuotta 9 kuukautta sitten #3829 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: SCARAB 22
Se on aina kovaa hommaa toi bolt-on virittely :laugh:

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
5 vuotta 6 kuukautta sitten - 5 vuotta 6 kuukautta sitten #3843 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Sai hieman itseään niskasta kiinni ja tuli huhkittua veneen mosan kanssa.

Imusarja valmistu muutama viikko sitten.




Ja konekin meni niippuun päin!




Lisäk joku viikko sit pääsi hakeen sisustankin verhoilijalta.



Nyt rupeis oleen suurinpiirtei kaikki osat kasassa. Jos tässä enen kevättä sais vaikka kaikki nippuun :)
Viimeksi muokattu: 5 vuotta 6 kuukautta sitten Hemiva.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
5 vuotta 6 kuukautta sitten #3844 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Tulipahan hierottua ja kohdistettua pakosarjojen laipat kohilleen uusiin kansiin ja pultattua viel sarjatkin paikkaansa!



Seuraavaks sähköjä ja buusia bensa linjoja paikkaansa B)

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
5 vuotta 5 kuukautta sitten #3845 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Tänään sai ensi savut koneesta.

SCB 407 marine engine startup

Jonkunlaista peintä hienosäätöä vielä ennen penkkireissua ;)

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
5 vuotta 5 kuukautta sitten - 5 vuotta 5 kuukautta sitten #3849 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Pikku setuppien haku eteni sit sillai, et "hyvät" ja halvat kiinan läppärungot päätyi kierrätykseen Tilalle tuli Jenveyn uudet tuplarungot. Noiden ensimmäisten kanssa ei saanut sit millään kikkailullakaan tyhjäkäynti kierroksia tarpeeksi alas. Sen verran oli läpissä vuotoa kaiken kaikkiaan.



Tänään saatiin pata uudelleen tulille ja nyt pääsi tyhjäkäynti säädinkin toiminta alueelle. Läppärunkojen synkkauskin onnistui ja muutenkin käynti tasoittui.. Ehkä liiankin nätiksi :whistle:

Viimeksi muokattu: 5 vuotta 5 kuukautta sitten Hemiva.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
5 vuotta 5 kuukautta sitten - 5 vuotta 5 kuukautta sitten #3853 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Onnistunut dynopäivä takana B) Kaikki ehjänä päivän päätteeksi!




Ne muutokset mitä oli mielessä ja toteutettiin tuotti suunnitellusti tulosta! Se, että päätin tehdä uudet kannet pienemmän kanava aihion kansista yllätti penkissä itsenikin! Huipputehoa saatiin lisää 70 heppaa ja vääntöäkin tuli läpi alueen melkein 100 newtonia lisää. Nämä oikeestaan oli sellasia lukuja mitä oikeestaan odotettiinkin. Mutta suuri yllätys oli, että vääntökäyrä muodostui oikeasti todelle laakeaksi. Isoin yllätys oli, että neljään tonniin tuli 150nm lisää ja silti väännöt pysyi rajoittajalle asti ylhäällä :). Tuolla tullaan saamaan potkuri valintaan kivasti ikkunaa.

Huipputehoa 620hp/6300rpm ja 770nm/5100rpm
Viimeksi muokattu: 5 vuotta 5 kuukautta sitten Hemiva.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.065 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi