- Viestejä: 29
- Vastaanotettu kiitos 0
Pokerrun 2014
- shoothemup
- Kirjoittaja
- Poissa
- Jäsen
-
Less
Lisää
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2838
: shoothemup
Pokerrun 2014 kirjoittanut shoothemup
Postia tuli tänään ja sivuilla päivityksiä
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- seafinn
-
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
- seafinn
-
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
- paja
- Poissa
- Platinajäsen
-
11 vuotta 11 kuukautta sitten #3130
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Pokerrun 2014
hiukan kyllä harmittaa kun ei sitä osallistujalistaa voi pitää näytillä
olis kiva fiilistellä jo etukäteen kun näkis mitä laitteita on tulossa.mutta ei anneta sen lannistaa,reilu viikko ja sittenhän sen näkee livenä
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Poissa
- Platinajäsen
-
11 vuotta 10 kuukautta sitten #3149
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Pokerrun 2014
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- Juzzi
-
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
11 vuotta 10 kuukautta sitten #3150
: Juzzi
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs: Pokerrun 2014
Parissa kuvassa näkyy osittain tuonlainen mattamusta vene...olisiko n. 8m? Onko kellään kuvia / tietoja veneestä?
Kuulin että se olisi "excalibur"?
Juza
Kuulin että se olisi "excalibur"?
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.164 sekuntia