SIPBC kumppanit
Myynti ja Osto osio (08.01.2010)

Kun laitatte viestiä myynti tai osto osioihin ...

Pokerrun 2014

  • shoothemup
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2838 : shoothemup
Pokerrun 2014 kirjoittanut shoothemup
Postia tuli tänään ja sivuilla päivityksiä

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12 vuotta 4 kuukautta sitten #2839 : seafinn
Vastaus käyttäjältä seafinn aiheessa Vs: Pokerrun 2014
Lisätty tapahtumiin! :woohoo:

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 vuotta 11 kuukautta sitten #3129 : seafinn
Vastaus käyttäjältä seafinn aiheessa Vs: Pokerrun 2014
Lähestyy.... :woohoo: :silly:

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 vuotta 11 kuukautta sitten #3130 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Pokerrun 2014
hiukan kyllä harmittaa kun ei sitä osallistujalistaa voi pitää näytillä :( olis kiva fiilistellä jo etukäteen kun näkis mitä laitteita on tulossa.mutta ei anneta sen lannistaa,reilu viikko ja sittenhän sen näkee livenä B)

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 vuotta 10 kuukautta sitten #3149 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: Pokerrun 2014
aijaa.com/al98062

järjestys on vähän sekalainen,mutta ei anneta sen häiritä.

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 vuotta 10 kuukautta sitten #3150 : Juzzi
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs: Pokerrun 2014
Parissa kuvassa näkyy osittain tuonlainen mattamusta vene...olisiko n. 8m? Onko kellään kuvia / tietoja veneestä?
Kuulin että se olisi "excalibur"?

Juza

Chris Craft Scorpion 210 LS1

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.164 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi