- Viestejä: 132
- Vastaanotettu kiitos 1
End Meet/ kauden päätösajelu 2017
- JASSO
- Kirjoittaja
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
8 vuotta 10 kuukautta sitten #3712
: JASSO
Hirvas 2hp Yamaha, Donzi zx33
End Meet/ kauden päätösajelu 2017 kirjoittanut JASSO
Hangossa oli puhetta kauden päätösajeluista 16.9.2017 lauantaina. Pidetään puikulat vedessä siihen asti. Suomenlinna on jo nähty ruokailupaikkana. Keksitään joku vaihtoehto. Kelien salliessa vaikka Barösund tai vastaava?
Hirvas 2hp Yamaha, Donzi zx33
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- jami
-
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
8 vuotta 9 kuukautta sitten - 8 vuotta 9 kuukautta sitten #3716
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs: End Meet/ kauden päätösajelu 2017
Jep, ehdotan End Meet ajeluksi teemaa "Helsingin sotilassaaret" eli vastikään avatut Isosaari ja Vallisaari, joissa molemmissa vierassatamat. Yöpyminenkin onnistuu kummassakin ja ravintolapalvelut lienevät auki viikonloppuisin tuolloin.
Niin onhan vielä Lonna yksi mahdollinen käyntisatama...
Mitäs ollaan mieltä?
Niin onhan vielä Lonna yksi mahdollinen käyntisatama...
Mitäs ollaan mieltä?
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Viimeksi muokattu: 8 vuotta 9 kuukautta sitten jami.
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- JASSO
- Kirjoittaja
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
- Viestejä: 132
- Vastaanotettu kiitos 1
8 vuotta 9 kuukautta sitten #3717
: JASSO
Hirvas 2hp Yamaha, Donzi zx33
Vastaus käyttäjältä JASSO aiheessa Vs: End Meet/ kauden päätösajelu 2017
Loistava idea, kannatan. Isosaari on viikonloppuisin auki lokakuun loppuun asti. Saunakin löytyy
Hirvas 2hp Yamaha, Donzi zx33
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- Moppe
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
- Viestejä: 139
- Vastaanotettu kiitos 0
8 vuotta 9 kuukautta sitten #3718
: Moppe
Vastaus käyttäjältä Moppe aiheessa Vs: End Meet/ kauden päätösajelu 2017
Loistava idea. Stingerillä tullaan
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- seafinn
-
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
8 vuotta 9 kuukautta sitten #3719
: seafinn
:woohoo:
Vastaus käyttäjältä seafinn aiheessa Vs: End Meet/ kauden päätösajelu 2017
Moppe kirjoitti: Loistava idea. Stingerillä tullaan
:woohoo:
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Poissa
- Platinajäsen
-
8 vuotta 9 kuukautta sitten #3720
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: End Meet/ kauden päätösajelu 2017
Millä takasin? :laugh:Moppe kirjoitti: Loistava idea. Stingerillä tullaan
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.160 sekuntia