SIPBC Meet - Ten Years
- seafinn
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
Less
Lisää
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3825
: seafinn
SIPBC Meet - Ten Years kirjoittanut seafinn
Se olisi tänä vuonna kymppi täynnä. :huh:
Olisko Elokuussa porukoilla aikaa tämmöiselle? :whistle:
:woohoo:
Olisko Elokuussa porukoilla aikaa tämmöiselle? :whistle:
:woohoo:
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- JASSO
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
- Viestejä: 132
- Vastaanotettu kiitos 1
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3826
: JASSO
Hirvas 2hp Yamaha, Donzi zx33
Vastaus käyttäjältä JASSO aiheessa Vs: SIPBC Meet - Ten Years
Aikaa vois olla mut venettä ei
Hirvas 2hp Yamaha, Donzi zx33
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Poissa
- Platinajäsen
-
7 vuotta 11 kuukautta sitten #3827
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: SIPBC Meet - Ten Years
Ei oo kumpaakaa
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- seafinn
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
- Moppe
- Poissa
- Konkari
-
Less
Lisää
- Viestejä: 139
- Vastaanotettu kiitos 0
7 vuotta 10 kuukautta sitten #3833
: Moppe
Vastaus käyttäjältä Moppe aiheessa Vs: SIPBC Meet - Ten Years
Mennään kolmistaan
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
- seafinn
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
7 vuotta 10 kuukautta sitten #3835
: seafinn
Vastaus käyttäjältä seafinn aiheessa Vs: SIPBC Meet - Ten Years
Missä tavataan? Kaivarissa vai Suomenojalla?
Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.160 sekuntia