SCARAB 22

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
6 vuotta 11 kuukautta sitten #3769 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Tällästä testiä ja kehitys suuntaa lähden hakemaan erilaisella venttiilijousi ajatuksella.



Beehive jouset. Näissä on jopa hieman isompi jousi paine kuin aiemmissa tupla/tripla jouset. Mullahan on ollu kaikenlaista ongelmaa noiden jousien kestoiän kanssa vaikka viimeisimmän lohkoremontin ja kansien runsaamman öljynkierron kanssa propleema jo hieman pienenikin. Saas nähdä iten nämä sitten toimii. Painoeroa on ainakin runsaanpuoleisesti :huh:






Ja tulihan sitä aloitettua kansi rassauksetkin jo :sick:

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 vuotta 11 kuukautta sitten #3770 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: SCARAB 22
mitkäs lätsät noi uudet on? meniks noi kannet halki samoista pyttyistä mistä se lohkokin antautui? aika outoa ettei mokoma meinaa kestää kasassa tommosilla minimaalisilla puristuksilla tollasta sunnuntaiajelua :silly:

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
6 vuotta 11 kuukautta sitten #3771 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Juu. On se erikoista et porsii tällä käytöllä :S :S

Totuuden nimissä tää kansivaurio oli vähän takaisku... Ei ollu laskelmissa mukana! Mut tulihan sillä kuitenkin edellisen avaamisen jälkeen ajettua bensaa läpi reilu 4000 litraa. Et sinänsä kuitenkin jonkun verran. Varsinkin, kun kiekkaa tuppaa oleen taulussa +-6000rpm sillai krapula päivinäkin ;)

Sinänsä mielenkiintoinen oli todeta, et laakereiltansa motti ei ollut ottanut yhtään itseensä ja kaikki paikatkin oli edelleen ihan mitoissaan. Öljylaatu ja sen jäähdytys rupee oleen ilmeisesti kartalla! Tietty nyt sen rengastan ja laakeroin, mut jossain ollaan sentään kehitytty :)

Kansiks tuli samanlaiset PRO1 Dart:it kuin viimeksikin. Nyt otin jo vaan valmiiks pienemmillä kanavilla ja palotiloilla varustetut aihiot. On tuo näkemys hieman muuttunut vuosien varrella. Katsotaan mitä näistä sitten tulee :whistle:

Nokka-akseliakin on aika antaumuksella puntaroinut, mut oikein ei tunnu, et olisi tarvetta vaihtaa. Erikoista sinänsä, että tuo vanha nokka on tullu valkattua pikku riskillä liki kymmenkunta vuotta sit ja vieläkin se on yllättävän liki kriteereitä. Custom nokkaankaan ei oikeestaan ole tarvetta siirtyä. Hieman vaikuttaa et säädössä tämä tulee nyt uusiks käytettyä, niin vois muutenkin hieman tehdä päivityksiä :)

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
6 vuotta 10 kuukautta sitten #3773 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Pientä kevyttä joulupäivän puuhastelua.

Ultraääni pesut pyöriville osille :)



Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
6 vuotta 10 kuukautta sitten #3778 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Heheh. Niin se mieli vaan muuttuu. :laugh: :laugh:

Tänään lähti jenkkilässä tuotantoon omilla specseillä billet nokka B)

=> Tänään meni verhoilijalle sisusta ja aikasemmin tällä viikolla valmistui uus satamapressukin.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • Hemiva
  • Hemiva hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • Elite Member
  • Elite Member
Lisää
6 vuotta 10 kuukautta sitten #3781 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Tarkastettiin hieman fakta puoleltakin ajatuksia kansien suhteen :whistle:

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.061 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi