SCARAB 22
- Hemiva
- Kirjoittaja
- Poissa
- Elite Member
6 vuotta 11 kuukautta sitten #3769
: Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Tällästä testiä ja kehitys suuntaa lähden hakemaan erilaisella venttiilijousi ajatuksella.
Beehive jouset. Näissä on jopa hieman isompi jousi paine kuin aiemmissa tupla/tripla jouset. Mullahan on ollu kaikenlaista ongelmaa noiden jousien kestoiän kanssa vaikka viimeisimmän lohkoremontin ja kansien runsaamman öljynkierron kanssa propleema jo hieman pienenikin. Saas nähdä iten nämä sitten toimii. Painoeroa on ainakin runsaanpuoleisesti
Ja tulihan sitä aloitettua kansi rassauksetkin jo
Beehive jouset. Näissä on jopa hieman isompi jousi paine kuin aiemmissa tupla/tripla jouset. Mullahan on ollu kaikenlaista ongelmaa noiden jousien kestoiän kanssa vaikka viimeisimmän lohkoremontin ja kansien runsaamman öljynkierron kanssa propleema jo hieman pienenikin. Saas nähdä iten nämä sitten toimii. Painoeroa on ainakin runsaanpuoleisesti
Ja tulihan sitä aloitettua kansi rassauksetkin jo
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Poissa
- Platinum Member
6 vuotta 11 kuukautta sitten #3770
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: SCARAB 22
mitkäs lätsät noi uudet on? meniks noi kannet halki samoista pyttyistä mistä se lohkokin antautui? aika outoa ettei mokoma meinaa kestää kasassa tommosilla minimaalisilla puristuksilla tollasta sunnuntaiajelua
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Hemiva
- Kirjoittaja
- Poissa
- Elite Member
6 vuotta 11 kuukautta sitten #3771
: Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Juu. On se erikoista et porsii tällä käytöllä
Totuuden nimissä tää kansivaurio oli vähän takaisku... Ei ollu laskelmissa mukana! Mut tulihan sillä kuitenkin edellisen avaamisen jälkeen ajettua bensaa läpi reilu 4000 litraa. Et sinänsä kuitenkin jonkun verran. Varsinkin, kun kiekkaa tuppaa oleen taulussa +-6000rpm sillai krapula päivinäkin
Sinänsä mielenkiintoinen oli todeta, et laakereiltansa motti ei ollut ottanut yhtään itseensä ja kaikki paikatkin oli edelleen ihan mitoissaan. Öljylaatu ja sen jäähdytys rupee oleen ilmeisesti kartalla! Tietty nyt sen rengastan ja laakeroin, mut jossain ollaan sentään kehitytty
Kansiks tuli samanlaiset PRO1 Dart:it kuin viimeksikin. Nyt otin jo vaan valmiiks pienemmillä kanavilla ja palotiloilla varustetut aihiot. On tuo näkemys hieman muuttunut vuosien varrella. Katsotaan mitä näistä sitten tulee
Nokka-akseliakin on aika antaumuksella puntaroinut, mut oikein ei tunnu, et olisi tarvetta vaihtaa. Erikoista sinänsä, että tuo vanha nokka on tullu valkattua pikku riskillä liki kymmenkunta vuotta sit ja vieläkin se on yllättävän liki kriteereitä. Custom nokkaankaan ei oikeestaan ole tarvetta siirtyä. Hieman vaikuttaa et säädössä tämä tulee nyt uusiks käytettyä, niin vois muutenkin hieman tehdä päivityksiä
Totuuden nimissä tää kansivaurio oli vähän takaisku... Ei ollu laskelmissa mukana! Mut tulihan sillä kuitenkin edellisen avaamisen jälkeen ajettua bensaa läpi reilu 4000 litraa. Et sinänsä kuitenkin jonkun verran. Varsinkin, kun kiekkaa tuppaa oleen taulussa +-6000rpm sillai krapula päivinäkin
Sinänsä mielenkiintoinen oli todeta, et laakereiltansa motti ei ollut ottanut yhtään itseensä ja kaikki paikatkin oli edelleen ihan mitoissaan. Öljylaatu ja sen jäähdytys rupee oleen ilmeisesti kartalla! Tietty nyt sen rengastan ja laakeroin, mut jossain ollaan sentään kehitytty
Kansiks tuli samanlaiset PRO1 Dart:it kuin viimeksikin. Nyt otin jo vaan valmiiks pienemmillä kanavilla ja palotiloilla varustetut aihiot. On tuo näkemys hieman muuttunut vuosien varrella. Katsotaan mitä näistä sitten tulee
Nokka-akseliakin on aika antaumuksella puntaroinut, mut oikein ei tunnu, et olisi tarvetta vaihtaa. Erikoista sinänsä, että tuo vanha nokka on tullu valkattua pikku riskillä liki kymmenkunta vuotta sit ja vieläkin se on yllättävän liki kriteereitä. Custom nokkaankaan ei oikeestaan ole tarvetta siirtyä. Hieman vaikuttaa et säädössä tämä tulee nyt uusiks käytettyä, niin vois muutenkin hieman tehdä päivityksiä
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Hemiva
- Kirjoittaja
- Poissa
- Elite Member
6 vuotta 10 kuukautta sitten #3773
: Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Hemiva
- Kirjoittaja
- Poissa
- Elite Member
6 vuotta 10 kuukautta sitten #3778
: Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Heheh. Niin se mieli vaan muuttuu.
Tänään lähti jenkkilässä tuotantoon omilla specseillä billet nokka
=> Tänään meni verhoilijalle sisusta ja aikasemmin tällä viikolla valmistui uus satamapressukin.
Tänään lähti jenkkilässä tuotantoon omilla specseillä billet nokka
=> Tänään meni verhoilijalle sisusta ja aikasemmin tällä viikolla valmistui uus satamapressukin.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Hemiva
- Kirjoittaja
- Poissa
- Elite Member
6 vuotta 10 kuukautta sitten #3781
: Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: SCARAB 22
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.061 sekuntia
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Projektit
- SCARAB 22