Formula 242LS
- jami
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
13 vuotta 10 kuukautta sitten #1540
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs: Formula 242LS
...ja keltainen runkoväri tuli mukaan joskus 70-luvulla
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- jami
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
13 vuotta 10 kuukautta sitten #1555
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs: Formula 242LS
Oma Formula-projekti on nyt siinä vaiheessa, että kone on nostettu pois ja kilpi, trimmipumppu ym. tykötarpeet on saatu irroitettua.
Kilpi osoittautui alkuperäiseksi ja 21 vuotta on tehnyt tehtävänsä eli se on uusittava. Vm 1999 Bravo-vetolaite on todettu yläosaltaan käyttökelpoiseksi ja kuluneet osat on siihen vaihdettu, mutta alaosan kuori rikkoutui huollossa ja menee vaihtoon. Luultavasti myös vetolaitteen yläosa tullaan vaihtamaan uuden malliseen. Näin koko voimalinjasta tulisi uuden veroinen ja entistä ehompi myös ulkoisesti.
"Sisätyöt" jatkuu konehuoneen puhdistuksella ja maalauksella ennen uuden kilven asennusta...
Kilpi osoittautui alkuperäiseksi ja 21 vuotta on tehnyt tehtävänsä eli se on uusittava. Vm 1999 Bravo-vetolaite on todettu yläosaltaan käyttökelpoiseksi ja kuluneet osat on siihen vaihdettu, mutta alaosan kuori rikkoutui huollossa ja menee vaihtoon. Luultavasti myös vetolaitteen yläosa tullaan vaihtamaan uuden malliseen. Näin koko voimalinjasta tulisi uuden veroinen ja entistä ehompi myös ulkoisesti.
"Sisätyöt" jatkuu konehuoneen puhdistuksella ja maalauksella ennen uuden kilven asennusta...
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Pikku-Wellu
- Poissa
- Junior Member
13 vuotta 10 kuukautta sitten #1556
: Pikku-Wellu
Wellcraft 192 Sport
Vastaus käyttäjältä Pikku-Wellu aiheessa Vs: Formula 242LS
Tutun näköistä puuhaa. Omassa ollaan suurin piirtei samassa vaiheessa.
Wellcraft 192 Sport
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- jami
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
13 vuotta 9 kuukautta sitten #1614
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs: Formula 242LS
Pilssi on vihdoin puhdistettu, keskellä pohjassa ollut vesiputki osittain poistettu, pohja siistitty / vahvistuslaminoitu ja pilssi maalattu top coatilla. Nyt voi alkaa rakentelemaan konehuonetta takaisin nippuun...
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- jami
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
13 vuotta 7 kuukautta sitten - 13 vuotta 7 kuukautta sitten #1710
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs: Formula 242LS
Projekti etenee, vaikka välillä tulee aina uusia ennalta arvaamattomia haasteita vastaan. Kilpeä asennettaessa ilmeni, että perälautaa piti sittenkin vahvistaa alimpien pultinreikien kohdalta, jossa pultinreiän ja vetolaitteen aukon välinen seinämä oli ohuin ja antoi vähän periksi... ja kun alumiinisella sisäkilvellä pitäisi olla tukeva ja tasainen kiinnittymispinta. Nyt on ja uusi kilpi on vihdoin paikallaan.
Ja uusi vetolaite odottelee myös asennusta, kunhan kone nostetaan paikalleen, rihdataan ym... Vetolaite on siis Bravo3X, 1:2,00 ja potkureiksi tulee 28" rusetit.
Ja uusi vetolaite odottelee myös asennusta, kunhan kone nostetaan paikalleen, rihdataan ym... Vetolaite on siis Bravo3X, 1:2,00 ja potkureiksi tulee 28" rusetit.
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Viimeksi muokattu: 13 vuotta 7 kuukautta sitten jami.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- jami
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 148
- Vastaanotettu kiitos 6
13 vuotta 6 kuukautta sitten - 13 vuotta 6 kuukautta sitten #1725
: jami
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Vastaus käyttäjältä jami aiheessa Vs: Formula 242LS
Jäätkin jo lähteneet ja vene vielä maissa... Ennen vesillelaskua olis kuitenkin vielä "pari pikku juttua" eli sähköt kuntoon, uudet stereot, kylkien myllytys ja osittainen maalaus, vinyylien putsaus, kabiinin höyrypesu, uusien verhoiluosien asennus, koneen asennus takaisin, trimmilevyjen asennus, pohjan maalaus... Noh, osa noista on jo vahvasti tekeillä eli eiköhän päästä kesäkuussa testaamaan...
Koneeseen tuli talvella tehtyä "laaja perushuolto" eli uudet filtterit, öljyt, tulpat, tulpanjohdot, remmit, impelleri ja termostaatti sekä muutaman letkun uusiminen. Ruiskumylly pelitti viime kesänä hienosti ja isompi laakeriremppa n. 300h ajettuun '99-mallin koneeseen on tehty pari vuotta sitten, joten eiköhän sillä mennä taas ilman murheita...
Koneeseen tuli talvella tehtyä "laaja perushuolto" eli uudet filtterit, öljyt, tulpat, tulpanjohdot, remmit, impelleri ja termostaatti sekä muutaman letkun uusiminen. Ruiskumylly pelitti viime kesänä hienosti ja isompi laakeriremppa n. 300h ajettuun '99-mallin koneeseen on tehty pari vuotta sitten, joten eiköhän sillä mennä taas ilman murheita...
Formula 242LS / Stroker 496+Bravo1X
"One is one too many, one more is never enough."
Viimeksi muokattu: 13 vuotta 6 kuukautta sitten jami.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.059 sekuntia
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Projektit
- Formula 242LS