Hieman erillainen Chris Craft projekti
- lauvii
- Poissa
- Elite Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 164
- Vastaanotettu kiitos 1
8 vuotta 8 kuukautta sitten #3505
: lauvii
Vastaus käyttäjältä lauvii aiheessa Vs: Hieman erillainen Chris Craft projekti
Ei voi muuta kuin arvostaa Suomalaista käsityön laatua!
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- camaro69
- Poissa
- Senior Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 56
- Vastaanotettu kiitos 0
8 vuotta 8 kuukautta sitten #3506
: camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: Hieman erillainen Chris Craft projekti
Mites toi kulku puoli,kokeilitko yhtään miten liikkuu uudella tekniikalla ?
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Juzzi
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
8 vuotta 8 kuukautta sitten #3507
: Juzzi
Aika varovaisesti tuolla ajelin sen kesän...ongelmana oli sytytysennakot ahto alueella...tai näin ainakin epäilin.
Autokäytössä oli moottoria helpottamassa vesi/metsku ruiskutus...ja kartastojen mukaan niiden avulla pystyi käyttämään lähes vakio sytkäkarttoja.
Nyt kun itsellä tuota metskuruiskua ei ollut niin piti vähän haeskella tuota maksimi ennakkoa...ja aika alas se lopulta päätyi...tais olla n.10 astetta ennakkoa mihin päädyttiin. Voipi olla että hommaan itsellenikin tuon metanoli ruiskutuksen...sen verran näyttää olevan ruutia tuolla ennakoissa piilossa...
Eli moottorin käyttäytyminen oli hivenen outoa ahtoalueella...ja siksi sitä välttelinkin....veneellä pystyi kuitenkin ajamaan kevyellä kaasulla ilman ahtoja alle 3500rpm (n.35solmua) ja se tuntuikin sopivalta matkavauhdilta veneelle.
Tuli veneellä muutamia kertoja vähän ajettua kovempaakin, mutta selkeästi tuo käynti tuolla ahtoalueella ei ollut 'normaalia' niin ei sitä viitsinyt kiusata tahallaan...53solmua n. 5200-5300rpm taisi olla paras tulos toistaiseksi.
Ensi kesäksi kun vetarikin on vähän kestävämpää mallia niin voi uhrata aikaa tuohon huippujen etsimiseen...
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs: Hieman erillainen Chris Craft projekti
camaro69 kirjoitti: Mites toi kulku puoli,kokeilitko yhtään miten liikkuu uudella tekniikalla ?
Aika varovaisesti tuolla ajelin sen kesän...ongelmana oli sytytysennakot ahto alueella...tai näin ainakin epäilin.
Autokäytössä oli moottoria helpottamassa vesi/metsku ruiskutus...ja kartastojen mukaan niiden avulla pystyi käyttämään lähes vakio sytkäkarttoja.
Nyt kun itsellä tuota metskuruiskua ei ollut niin piti vähän haeskella tuota maksimi ennakkoa...ja aika alas se lopulta päätyi...tais olla n.10 astetta ennakkoa mihin päädyttiin. Voipi olla että hommaan itsellenikin tuon metanoli ruiskutuksen...sen verran näyttää olevan ruutia tuolla ennakoissa piilossa...
Eli moottorin käyttäytyminen oli hivenen outoa ahtoalueella...ja siksi sitä välttelinkin....veneellä pystyi kuitenkin ajamaan kevyellä kaasulla ilman ahtoja alle 3500rpm (n.35solmua) ja se tuntuikin sopivalta matkavauhdilta veneelle.
Tuli veneellä muutamia kertoja vähän ajettua kovempaakin, mutta selkeästi tuo käynti tuolla ahtoalueella ei ollut 'normaalia' niin ei sitä viitsinyt kiusata tahallaan...53solmua n. 5200-5300rpm taisi olla paras tulos toistaiseksi.
Ensi kesäksi kun vetarikin on vähän kestävämpää mallia niin voi uhrata aikaa tuohon huippujen etsimiseen...
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Hemiva
- Poissa
- Elite Member
8 vuotta 8 kuukautta sitten #3508
: Hemiva
Täytyy kyl myöntää! Aikalailla paljon sulla on viitseliäisyyttä yksityiskohtiinkin! Peukkua projektiin
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: Hieman erillainen Chris Craft projekti
lauvii kirjoitti: Ei voi muuta kuin arvostaa Suomalaista käsityön laatua!
Täytyy kyl myöntää! Aikalailla paljon sulla on viitseliäisyyttä yksityiskohtiinkin! Peukkua projektiin
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Feelu78
- Poissa
- Junior Member
- Larson 215 dc
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 22
- Vastaanotettu kiitos 0
8 vuotta 8 kuukautta sitten #3511
: Feelu78
Originally Posted by phragle:
sometimes spousal units get out of calibration. This can happen if to much lube is applied. It allows them to spin up without the needed friction coefficient. When this happens it allows them to easily over rev and the calibration goes out of whack. When this happens...
Vastaus käyttäjältä Feelu78 aiheessa Vs: Hieman erillainen Chris Craft projekti
Hienoa jälkeä tosiaan ja hyvällä maulla tehty!
Onko tuo törmäyslista, kuin alkuperäinen vai onko jälkimarkkina tuotantoa?
Tarvis omaan vaihtaa naurava amuliinikumilista parempaan.
Jos e85 olis laituripumpulta tarjolla niin säästyis nuo metanooliruisku rahat.
Onko tuo törmäyslista, kuin alkuperäinen vai onko jälkimarkkina tuotantoa?
Tarvis omaan vaihtaa naurava amuliinikumilista parempaan.
Jos e85 olis laituripumpulta tarjolla niin säästyis nuo metanooliruisku rahat.
Originally Posted by phragle:
sometimes spousal units get out of calibration. This can happen if to much lube is applied. It allows them to spin up without the needed friction coefficient. When this happens it allows them to easily over rev and the calibration goes out of whack. When this happens...
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Juzzi
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
8 vuotta 8 kuukautta sitten #3513
: Juzzi
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs: Hieman erillainen Chris Craft projekti
Törmäyslista on Meredinin valikoimasta....tais 18 metriä mennä....aika paljon se venyy lämmitettynä...
Juza
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.059 sekuntia
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Projektit
- Hieman erillainen Chris Craft projekti