Hieman erillainen Chris Craft projekti
- Juzzi
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
Toihan tarkoittaa että olet nostanut vetolaitetta hivenen yli 100mm eli noin 4" ??
...mistä sulle tulee jäähdytysvesi? pakko olla ns. low pickup jalka jo tuolloin..
Merkkarin omat ohjeet ilmoittaa maksimi nostomääräksi noin 2,5" ja siksi en nostanut enempää...ja tuo mitta on juurikin tuon jäähdytysveden takia..
Mitäs muuten vaikutti kulkuun noin isohko nostaminen...kun viittaat huonoihin ajo-ominaisuuksiin niin tarkoitat varmaan että pito irtoaa helposti...tapahtuuko se jo suoraan ajaessa vaiko käännöksissä?
Yks ratkaisu voisi olla setback jatkos vetariin...se kun käytännössä alentaa x-mittaa...
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- janihei
- Poissa
- Junior Member
- Viestejä: 33
- Vastaanotettu kiitos 0
Juzzi kirjoitti: LT1 marinesarjat?
...puhutaanko nyt "vanhasta" small blokki koneesta (optisparkilla ja ruiskulla)vai tästä ihan uudesta LT1:stä jota löytyy esim. uudesta corvetesta? löytyykö jo siihenkin marinesarjoja?
tuo aiempi LT1 käyttää ihan normi small blokki sarjoja ja ne eivät sovellu LS1:een.
Tästä uudemmasta ei ole vielä havaintoa onko siinä muutoksia kansissa verrattuna LS generaatioon.
Juza
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- janihei
- Poissa
- Junior Member
- Viestejä: 33
- Vastaanotettu kiitos 0
Juzzi kirjoitti: Oho....nostit siis AV levyn (siis se kavitaatiolevy??) 85mm pohjan ylle?
Toihan tarkoittaa että olet nostanut vetolaitetta hivenen yli 100mm eli noin 4" ??
...mistä sulle tulee jäähdytysvesi? pakko olla ns. low pickup jalka jo tuolloin..
Merkkarin omat ohjeet ilmoittaa maksimi nostomääräksi noin 2,5" ja siksi en nostanut enempää...ja tuo mitta on juurikin tuon jäähdytysveden takia..
Mitäs muuten vaikutti kulkuun noin isohko nostaminen...kun viittaat huonoihin ajo-ominaisuuksiin niin tarkoitat varmaan että pito irtoaa helposti...tapahtuuko se jo suoraan ajaessa vaiko käännöksissä?
Yks ratkaisu voisi olla setback jatkos vetariin...se kun käytännössä alentaa x-mittaa...
Juza
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Juzzi
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
Jos siis kyse on normaalin pikkulohkon pakosarjoista niin ne eivät käy LS1:een koska siinä on tasavälein pakokanavat...samoin kuin isolohkossa... isolohkon pakosarjojen sopimisesta LS1:een en sano mitään...taitaa isolohkossa olla tuo sylinteriväli kuitenkin isompi.
Taisi täällä (sivu 5) mun topikissa olla kuva noista LS1-marine sarjoista "kanavapuoleltakin" ...siitähän sen epäsopivuuden näkee selkeimmin.
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Juzzi
- Kirjoittaja
- Poissa
- Premium Member
- Viestejä: 157
- Vastaanotettu kiitos 1
...totani...tulipahan mieleen että mikähän on mahtanut olla ensiasennus vetari?
(tai olethan mitannut oikein tuon mitan?)
Yleensä näissä tehdasasennuksissa mennään reippaasti varman päälle....oikeita "mummo"-setuppeja ...kaiketi siksi että keskiverto omistajilla ne toimii riittävän hyvin..
Juza
Chris Craft Scorpion 210 LS1
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- janihei
- Poissa
- Junior Member
- Viestejä: 33
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Projektit
- Hieman erillainen Chris Craft projekti