×
Moottori
sbc 383
- zzracing
- Poissa
- Junior Member
- Sea Ray 290 Sundancer -00
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 29
- Vastaanotettu kiitos 1
11 vuotta 1 viikko sitten #2783
: zzracing
" Puita uuniin "
EX:Regal Valanti puolimoottorilla
EX:Sea-Ray S-24 Volvo Penta 350 Magnum
EX:Formula 242 LS 502 Efi magnum / Bravo XR
EX:Wellcraft 265 Antiqua 350cid
Vastaus käyttäjältä zzracing aiheessa Vs: sbc 383
Joo vaiha vaan se Thunderboltti siihen ennen kauden alakua nii ei tarvi pelata sit kesällä.
Eikä vahingossakaan hajoa se pata se sen sytyn takia.
En tiä mut voisin kuvitella et jossain cruisinki nopeudessa eli jollain 3-3500rpm saattaa olla hiukan tiukka käyrä tossa X-Racessa.
T, Teemu
Eikä vahingossakaan hajoa se pata se sen sytyn takia.
En tiä mut voisin kuvitella et jossain cruisinki nopeudessa eli jollain 3-3500rpm saattaa olla hiukan tiukka käyrä tossa X-Racessa.
T, Teemu
" Puita uuniin "
EX:Regal Valanti puolimoottorilla
EX:Sea-Ray S-24 Volvo Penta 350 Magnum
EX:Formula 242 LS 502 Efi magnum / Bravo XR
EX:Wellcraft 265 Antiqua 350cid
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- camaro69
- Kirjoittaja
- Poissa
- Senior Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 56
- Vastaanotettu kiitos 0
11 vuotta 1 viikko sitten #2784
: camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: sbc 383
Ok,hirvittävänpainostuksen alla x-racer jakajalla heitetään sorsaa ja otetaan thunderbolt kehiin :)Milläs kierrosluvulla katotaan se kokonaisennakko?
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Poissa
- Platinum Member
11 vuotta 1 viikko sitten #2785
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: sbc 383
thunderbolt antaa kaikkensa n. 3000rpm kohdilla. lampullahan sen sitte näkee parhaiten kun alkaa sitä säätämään. varmaan siinä sun uudessa mosassa on dampperissa asteikko tarra? jos ei niin kannattaa hommata. ei se ole huono vakiossa koneessakaan olla olemassa jos ei omista säädettävää lamppua.
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- camaro69
- Kirjoittaja
- Poissa
- Senior Member
Vähemmän
Lisää
- Viestejä: 56
- Vastaanotettu kiitos 0
10 vuotta 10 kuukautta sitten #2804
: camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: sbc 383
Osaakos raati sanoa minkälainen vetolevy tohon moottoriin pitää laittaa,koska kiinni oli normaali automaattilaatikon levy jossa oli hitsattuna pieni lisäpaino ( ulkoisesti tasapainotettu)Käykö mahdollisesti isolohkon levy,eiks niissä oo lisäpaino???? Pitäs olla 168 hampainen.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- Hemiva
- Poissa
- Elite Member
10 vuotta 10 kuukautta sitten #2805
: Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: sbc 383
Niin tarkotatko vauhtipyörää? Mulla on ainakin pikkulohkossa isolohkon teräs vauhtipyörä jossa kumikytkin kiinni...
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
- paja
- Poissa
- Platinum Member
10 vuotta 10 kuukautta sitten - 10 vuotta 10 kuukautta sitten #2806
: paja
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: sbc 383
jos se on 1-piece takatehva niin siihen ei käy muu kuin pikkulohkon tai 4,3 v-kutvosen limppu.osa nro 14088648. ja sellasessa on ulkoinen paino aina tehtaan jäljiltä. 2 osasessa on sama jako kun isolohkossa.
"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Viimeksi muokattu: 10 vuotta 10 kuukautta sitten paja.
Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.056 sekuntia
- Olet tässä:
- Etusivu
- Foorumi
- Main Forum
- Tekniikka
- Moottorit
- sbc 383