SIPBC kumppanit
Myynti ja Osto osio (08.01.2010)

Kun laitatte viestiä myynti tai osto osioihin ...

Moottori

sbc 383

  • zzracing
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
  • Sea Ray 290 Sundancer -00
Lisää
12 vuotta 7 kuukautta sitten #2776 : zzracing
Vastaus käyttäjältä zzracing aiheessa Vs: sbc 383
Minkäslaisilla specseillä on uusi moottori?
Oliko sulla Alpha vetolaitteena vielä?

T, Teemu

" Puita uuniin "
EX:Regal Valanti puolimoottorilla
EX:Sea-Ray S-24 Volvo Penta 350 Magnum
EX:Formula 242 LS 502 Efi magnum / Bravo XR
EX:Wellcraft 265 Antiqua 350cid

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

  • camaro69
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
12 vuotta 7 kuukautta sitten #2777 : camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: sbc 383
Nelipulttinen lohko,tako sisuskalut reserve dome männät,rullajakopää,crane 119701 nokka,1.6 vivuilla,rpm kannet ja airgap imari,holley street hp750,jakaja x-racer
Dynossa n430hp 5400rpm ja 635nm 4000rpm. Joo alphalla mennään ja siis todella varovaisesti!

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

  • zzracing
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
  • Sea Ray 290 Sundancer -00
Lisää
12 vuotta 7 kuukautta sitten #2779 : zzracing
Vastaus käyttäjältä zzracing aiheessa Vs: sbc 383
Hienot on arvot padassa.
Meinaatko ajaa tuolla sytkällä? Tai minkähänlainen syttykäyrä ja maksimi ennakko on tuossa sytkässä?

T, Teemu

" Puita uuniin "
EX:Regal Valanti puolimoottorilla
EX:Sea-Ray S-24 Volvo Penta 350 Magnum
EX:Formula 242 LS 502 Efi magnum / Bravo XR
EX:Wellcraft 265 Antiqua 350cid

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12 vuotta 7 kuukautta sitten - 12 vuotta 7 kuukautta sitten #2780 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: sbc 383
X-raaserin jakajalla voi viskata vaikka ankkaa :evil:
muuten vaikuttaa asialliselta paketilta.

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87
Viimeksi muokattu: 12 vuotta 7 kuukautta sitten paja.

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

  • camaro69
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
12 vuotta 7 kuukautta sitten #2781 : camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: sbc 383
No joo,pitää toi sytkähomma vielä miettii kohalleen.Vanhasta koneesta sais tietysti sen thunderbolt systeemin mut pitää tuumata jos pääsis alkuun tolla paikallaan olevalla joka on säädetty dynossa kohalleen.Ilmeisesti paljon ollut ongelmia tolla x-racer jakajalla yleensäkin.

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
12 vuotta 7 kuukautta sitten #2782 : paja
Vastaus käyttäjältä paja aiheessa Vs: sbc 383
joo kyllä toi xracer on todella syvältä. en ymmärrä miten siitä onkin saatu niin paska kun se on. kyllähän sillä alkuun pääsee mut takas joudutkin jo soutamaan :laugh:

"Koneidenkanssa kun ollaan tekemisissä niin voi tulla aina mekaanisia häiriöitä" Kimmo westerberg tukholma-helsinki ennätysajo 87

Kirjaudu sisään liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.171 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi