× Moottori

sbc 383

Lisää
10 vuotta 2 kuukautta sitten #2815 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: sbc 383

camaro69 kirjoitti: HEmiva onx toi sun 406 ulkoisesti tasapainotettu ?

Mul on sisäisesti painotettu akseli :)

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 vuotta 2 kuukautta sitten #2816 : Hemiva
Vastaus käyttäjältä Hemiva aiheessa Vs: sbc 383

paja kirjoitti: toi juzzin linkittämä ei nimenomaan käy 2 osaseen!!! toi on uudenmallin osa joka on ulkoisella painolla ja uudenmallin pikkulohkon pulttijaolla. miksi siihen pitäis koneistaa kytkimen reikiä? sama jako siinä on kuin esim. auton kytkinasetelmassa ja ne kierteet on siinä valmiina.


Juu itekin koin positiivisen yllätyksen aikanaan, kun ekaa kertaa sovitin bravon kumikytkintä vauhtipyörän päälle. Pulttijako on tosiaan sama. ;)

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

  • camaro69
  • Kirjoittaja
  • Poissa
  • Senior Member
  • Senior Member
Lisää
10 vuotta 2 kuukautta sitten #2817 : camaro69
Vastaus käyttäjältä camaro69 aiheessa Vs: sbc 383
Mullakin on se käsitys et nois vauhtipyörissä on reijät ja kierteet valmiina johon se kymikytkin kiinnitetään,ku tietäs et käykö se isolohkon levy,ois sopivasti tarjolla.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 vuotta 2 kuukautta sitten #2819 : Juzzi
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs: sbc 383
Taitaa se käydä....

Chris Craft Scorpion 210 LS1

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 vuotta 2 kuukautta sitten #2820 : Juzzi
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs: sbc 383
Tai no...hammastus taitaa silloin olla 153 eli startti/kiinnitystä pitäs muuttaa...

Chris Craft Scorpion 210 LS1

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 vuotta 2 kuukautta sitten #2821 : Juzzi
Vastaus käyttäjältä Juzzi aiheessa Vs: sbc 383
Ja mites kun noita kytkimiäkin on erillaisia ja kokoisia?
Ainakin omaan vauhtipyörään jouduin nuo kumikytkimen reijät koneistuttamaan...

Juza

Chris Craft Scorpion 210 LS1

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.067 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi